菜單

11.9.18

חשיפת האמת שמאחורי מדיניות הממשל הקומוניסטי בסין בענייני דת מדיניות המוסווית מאחורי חוקת המדינה

חשיפת האמת שמאחורי מדיניות הממשל הקומוניסטי בסין בענייני דת מדיניות המוסווית מאחורי חוקת המדינה



פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): האן לו, יש לך כאן סיכוי לזכות בכמה נקודות. אם תאמרי לנו מי המנהיגים אצלכם ואיפה מוסתרים הכספים של הכנסייה, ננהג איתך ביד קלה. כמובן, אם תנהגי בחוכמה, בהחלט ייתכן שנשחרר אותך.

פקד צ'ן (סגן-מפקד צוות הביטחון הלאומי): ברשומות שבפנקס כתוב סכום הכסף שברשות הכנסייה. זה מוכיח שאת מנהיגה בכנסייה! כמה כסף יש לכנסייה? איפה הוא מוסתר? מי הממונים עלייך? תסבירי מהר!

האן לו (משיחית): אנחנו, המאמינים באלוהים, איננו מפירים את החוק ואיננו מבצעים פשעים. באיזו זכות אתה חוקר אותי כמו שחוקרים פושע? אנחנו נושאים את הבשורה ומעידים על אלוהים כדי לקרב אנשים לאלוהים, כך שיקבלו את האמת ויוכלו להשתחרר מחטאיהם, לזכות בישועת אלוהים ולבוא אל יעד יפהפה. אלה מעשים טובים, מעשים הגונים. אנחנו, המאמינים באלוהים, לא הפרנו שום חוק. מה אתה רוצה שאני אסביר? חופש האמונה נקבע בבירור בחוקה. למה אתה לא פועל לפי החוקה? אתה חוקר אותי כדי לדעת מי המנהיגים שלי וכמה כסף יש לכנסייה. מה המטרה? זה בכלל חוקי?

פקד צ'ן: את רוצה להפיל עלינו את החוקה. החוקה נכתבה בשבילכם? אתם מוסמכים לדבר על החוקה? תחת שלטון המפלגה הקומוניסטית, המפלגה הקומוניסטית היא הבוס! המפלגה הקומוניסטית היא אתיאיסטית, והיא מתנגדת במיוחד למי שמאמין באלוהים. אמונתכם באלוהים היא הפרה של חוק המפלגה הקומוניסטית, הפרה של איסור מוחלט של המפלגה הקומוניסטית, ולכן המפלגה הקומוניסטית תדכא אותה. אחרי שנלכוד אתכם, המאמינים באלוהים, אנחנו נסדר אתכם ונחקור אתכם בכל צורה שתיראה לנו. זו הפריבילגיה שנתנה לנו הוועדה המרכזית של המפלגה! במיוחד אתכם, אנשי המפתח בכנסיית האל הכול יכול, עלינו להעניש בחומרה, וגם הריגה עומדת על הפרק! זו מדיניות המפלגה הקומוניסטית! מדיניות המפלגה הקומוניסטית היא החוק האמיתי! מה שווה החוקה? זה כלי שרת בידי המשטר הקומוניסטי! עכשיו את מבינה?


האן לו: החוקה היא חוק היסוד בכל מדינה. פקידי ממשל בכל העולם מושלים ומנהלים לפי החוקה. הממשלה הקומוניסטית בסין לא פועלת לפי החוקה, אלא דורסת אותה לאור היום. אתם אמרתם במילים שלכם שהחוק האמיתי של המפלגה הקומוניסטי נמצא מעל לחוקה. כמה מערכות של חוקים יש לכם? אם לממשלה הקומוניסטית בסין יש מערכת אחרת של חוקים מאחורי החוקה, זה לא מספיק כדי להוכיח שבמדינה הקומוניסטית הכוח גובר על החוק? החוקה שחיברה הממשלה הקומוניסטית בסין לא נועדה לכך שאזרחי סין יצייתו לה. אפילו הממשלה עצמה אינה כבולה לחוקה. מה הטעם בחוקה בסופו של דבר? מה הרעיון?

פקד מא: את חיה בסין עשרות שנים ועדיין לא הבנת את זה? המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה אתאיסטית. מפלגה מהפכנית. למה היא כל כך מתנגדת למי שמאמין באלוהים? זה מפני שלמפלגה הקומוניסטית יש עוינות רבה לכתבי הקודש, עוינות רבה לדברי אלוהים! כשהמפלגה הקומוניסטית תגביר את כוחה, היא תאסור על כל הדתות ותחסל אותן, ובסופו של דבר היא תהפוך את סין לאזור ללא אלוהים כדי להבטיח לעצמה שלטון נצחי! זו המדיניות העליונה של המפלגה הקומוניסטית בנושא אמונות דתיות! ההוראה החוקתית בנושא חופש הדת מיועדת להצגה בפני זרים. זהו מכשיר פוליטי בידי המפלגה הקומוניסטית המשמש לביסוס כוחו הפוליטי של המשטר ולהגברת השפעתו בעולם. כל עוד המפלגה הקומוניסטית נמצאת בשלטון בסין, אל תחלמי אפילו על חופש דת! כל עוד אתם מתעקשים להאמין באלוהים, אתם מחזרים אחרי המוות! אפילו אם לא תעמדי מול כיתת יורים, את תירקבי ותמותי בכלא. עכשיו את מבינה? אני צריך להמשיך להסביר לך?

פקד צ'ן: סין היא עולמה של המפלגה הקומוניסטית. אם נולדת בסין, את חייבת להישמע למפלגה הקומוניסטית. את צריכה להיות אזרחית ממושמעת אם את רוצה חיי שלווה. את רוצה להאמין באלוהים בחופשיות? בשום פנים! אפילו אם תברחי לחו"ל כדי להאמין באלוהים, אנחנו נדרוש שיסגירו אותך אלינו. אני אומר לך, המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה מהפכנית. אם תתנגדי למנהיגות המפלגה הקומוניסטית, היא תסיים את חייך, תכרות את ראשך! אני מציע לך להתנהג בהיגיון ולשתף איתנו פעולה יפה. החלופה היא מוות! תחשבי על זה טוב!

האן לו: אני פשוט לא מצליחה להבין למה המפלגה הקומוניסטית צריכה לרדוף ולדכא אמונות דתיות. למה מתייחסים למשיחיים כאל הפושעים המבוקשים ביותר במדינה? למה הם מדוכאים ונרדפים באמצעים מהפכניים, ואפילו מעונים עד מוות? זה לא יעמוד במבחן החוק הבינלאומי! המאמינים באלוהים מפארים ויראים את אלוהים. הם מוקירים את החיפוש אחר האמת וחיים לפי דבר האלוהים. הם אזרחים שומרי-חוק שחיים בדרך הנכונה. למה המפלגה הקומוניסטית מתייחסת למי שמאמין באלוהים כאל מטרד, כאל אויב שאין לפייסו? למה לא ייתכן דו-קיום? האם זה אומר שהממשלה הקומוניסטית בסין רוצה שאנשים ילכו בדרכי שחיתות ורשע, שהיא אוסרת עליהם ללכת בדרך הישר? אין פלא שהחברה בסין נעשית אפלה ומרושעת יותר ויותר. האם זו לא התוצאה כאשר המפלגה הקומוניסטית שונאת את האמת, מתקיפה את הצדק ומקוממת עליה את אלוהים? האל הכול יכול אומר: "עלייתה ונפילתה של מדינה או אומה תלויה בשאלה אם שליטיה עובדים את אלוהים, ובשאלה אם הם מעודדים את נתיניהם להתקרב לאלוהים ולעבוד אותו… אלוהים יביא שגשוג לחסידיו ולמי שעובד אותו ויגרום להידרדרות והיכחדות למי שמתנגד לו ודוחה אותו".

פקד צ'ן: האן לו! נראה שאת באמת מבינה את המפלגה הקומוניסטית. אני מודה, המפלגה הקומוניסטית לא הפסיקה לעשות דברים רעים מאז שעלתה לשלטון. עכשיו היא עוררה עליה את התנגדותו של העם. אך מהם בני אדם בעיני המפלגה הקומוניסטית? למפלגה הקומוניסטית לא אכפת מזה! היום אני אומר לך את האמת. המפלגה הקומוניסטית היא מפלגה שטנית. זו כת שטנית שמתנגדת לאלוהים. קרל מרקס, ולדימיר לנין, יוזף סטאלין ומאו טסה טונג היו מנהיגי הכת השטנית הזו. הם היו אויבים מושבעים של אלוהים, שפעלו באופן ממוקד נגד אלוהים. אין טעם להתנגד למפלגה הקומוניסטית בכלל או לשנוא אותה. המפלגה הקומוניסטית מצוידת בטנקים ובמקלעים. אנחנו נדכא ונחסל את כל מי שיתנגד למפלגה הקומוניסטית. המפלגה הקומוניסטית היא אתאיסטית, ואילו אתם מאמינים באלוהים. המפלגה הקומוניסטית והמאמינים באלוהים הם פשוט אויבים. זה מאבק מעמדות קטלני שעיקרו אידיאולוגיה. את מבינה? את צריכה גם לדעת שהאמונה שביסוד המפלגה הקומוניסטית נמצאת עכשיו במשבר חמור. איש כבר לא מאמין בתורת הקומוניזם. בלבם, רוב הסינים מכירים בקיומו של אלוהים. כולם מכירים בקיומם של גורל ושל קארמה. אם כן, יותר ויותר אנשים מאמינים באלוהים עכשיו. אמרי לי, איך ייתכן שהמפלגה הקומוניסטית לא תדכא אתכם? המפלגה הקומוניסטית מסוגלת לעשות הכול כדי לשמר את כוחה הפוליטי, אפילו ליזום מלחמות ולטבוח באנושות. המפלגה הקומוניסטית מסוגלת לזה. מי יכול לעצור אותה?

האן לו: נכון שלמפלגה הקומוניסטית יש יכולת לדכא ולטבוח, אבל אין על זה עונש? הממשל הרומי גינה את עבודתו של ישוע אדוננו והתנגד לו כאחוז טירוף. הוא לכד והרג משיחיים בברוטליות. אלוהים שלח מגפת אבעבועות שחורות והרס את הממשל הרומי. העם היהודי התנגד לישוע אדוננו, גינה אותו וצלב אותו. אלוהים הוריד את ישראל מן המפה למשך אלפיים שנה כמעט. מימי קדם ועד ימינו, האם אלוהים לא השמיד את כל מי שפעל נגדו? אנשים אומרים שבני אדם הם אפסיים לעומת הטבע. האין הם אפילו יותר אפסיים לעומת הבורא? "הטוב מוליד טוב, הרשע מוליד רשע". זו עובדה שאין עליה עוררין. קיומו של החוק האלוהי מוכיח את שלטונו של אלוהים. אפילו אם אינכם מכירים באלוהים, אתם לא אמורים להכיר בקארמה?

לעיון נוסף: ברק ממזרח - ספרים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה