菜單

10.9.18

למה משיחיים מסכנים את חייהם כדי לשאת את הבשורה ולהעיד על אלוהים?

למה משיחיים מסכנים את חייהם כדי לשאת את הבשורה ולהעיד על אלוהים?

המפקד האו (ראש הלשכה לביטחון הציבור): זה לגמרי בלתי אפשרי עבורכם להאמין באלוהים ולשאת את הבשורה במדינה שבה שולטת המפלגה הקומוניסטית הסינית. כל מי שיתעקש להאמין באלוהים ולשאת את הבשורה, יחוסל. את יודעת כמה משיחיים מתו מוות טרגי בכלא? את יודעת כמה משיחיים נהרגו ומשפחותיהם נהרסו? איש אינו יכול להתנגד לכוחה של המפלגה הקומוניסטית! אם תתעקשי להאמין באלוהים ולהפיץ את הבשורה, גורלך יהיה מאסר ומוות! את מבינה היטב את התוצאה הזאת?
פקד מא (מפקד צוות הביטחון הלאומי): כנסיית האל הכול יכול שלכם היא קוץ בבשרה של ההנהגה המרכזית. מבחינת המפלגה הקומוניסטית, אתם האויב מספר אחת. היא לא תדע מנוח עד שתחוסלו. אתם יודעים כמה כוח אדם וכסף גייסה המפלגה הקומוניסטית כדי לדכא את כנסיית האל הכול יכול ולאסור על פעילותה? המחיר גבוה מדי! את לא רואה את המשמעות של כל זה? אתם עדיין מפיצים את הבשורה, מעידים על אלוהים ומפיצים את דברי האל הכול יכול בכל מקום. זה כמו לתחוב את החזה לתוך לוע התותח. אתם לא טיפשים? ככה אנחנו צריכים לטפל בכם! אם תשבו בבית בשקט, אף אחד לא יטריד אתכם.
משיחיים,
האן לו (משיחית): המפלגה הקומוניסטית תמיד התייחסה למאמינים באלוהים כאל אויבים. היא רוצה כבר להשמיד אותם וזהו. אתם חושבים שאתם יכולים לאסור על עבודת הישועה של אלוהים שנועדה לאנושות? כשישוע אדוננו בא לעשות את עבודת הגאולה, האם הקהילה הדתית לא צלבה אותו בשיתוף פעולה עם השלטונות? הם חשבו שהם הצליחו ושעבודת הגאולה של ישוע אדוננו לבטח נחלה כישלון. אך מה שלא היה צפוי היה שישוע אדוננו אמר "זה נגמר" כשהיה על הצלב. עבודת הגאולה של אלוהים הוגשמה באמצעות צליבתו של ישוע אדוננו. מה זה אומר? שחוכמתו של אלוהים הייתה בנויה על ערמומיותו של השטן. בשורת הגאולה של ישוע אדוננו הופצה ברחבי העולם. זו עובדה הידועה לכול. בשנים האחרונות, המפלגה הקומוניסטית הסינית דיכאה ורדפה את כנסיית האל הכול יכול כאחוזת טירוף. היא אפילו התפארה: "אין להסיג את הכוחות עד שיתממש האיסור". אך מה התוצאה? לא רק שלא נאסר על קיומה של כנסיית האל הכול יכול, אלא היא אפילו משגשגת. אתם יודעים מה הסיבה לזה? זו סמכותו של אלוהים, עוצמתו של אלוהים! כשאלוהים רוצה להשיג משהו, אף מדינה ואף כוח לא יחסמו אותו. למה אנחנו איתנים באמונתנו באלוהים, מפיצים את הבשורה ומעידים עבור אלוהים? אתם יודעים למה? העידן הזה עומד להסתיים. האסון הגדול יגיע בקרוב. רק מי שקיבל את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים וטוהר, יוכל לזכות בישועת האלוהים ולחמוק מהסכנות. איך ייתכן שלא נפיץ כך את הבשורה? אם לא נעשה זאת, רבים לא יוכלו לשוב לאלוהים והם יגוועו באסון הגדול. נשמות רבות ימצאו עצמן בגיהינום, שם ייענשו! למען אותן הנשמות, האם נוכל לשבת בבית בעצלתיים למען נוחותנו הגשמית? האם נוכל לשרוד בצורה בזויה בשל הפחד מהמעצרים והרדיפות של הממשל הקומוניסטי? אם נעשה כך, מצפוננו לא יניח לנו! זו הסיבה שמשיחיים רבים מסתכנים במאסר ואף במוות כדי להפיץ את הבשורה ולהעיד עבור אלוהים. איזו עזות רוח זו? אתם מסוגלים להבין את זה? אך אתם מתייחסים לאנשים הטובים המאמינים באלוהים כאל הפושעים המבוקשים ביותר במדינה. אני פשוט לא מבינה את זה. איך זה יועיל ליציבות כוחות השלטון? לאורך כל ההיסטוריה, אלוהים הרס והשמיד את האומות והגזעים שהתנגדו לאלוהים כמטורפים. אלו דברי אמת. בדיוק כמו שאומר האל הכול יכול: "שום מדינה ושום כוח לא יכולים לעמוד בדרכו של אלוהים ובמה שהוא רוצה להשיג. בסופו של דבר, אלוהים יעניש את כל מי שחוסם את עבודת האל, מתנגד לדבר האל, מפריע לתוכניתו של אלוהים ופוגם בה" (מתוך 'הדבר מופיע בבשר'). אין לפגוע בטבעו הצודק של אלוהים. כל מי שמתנגד לאלוהים חייב לסבול את עונשו.
מתוך התסריט של "מתיקות במעמקי הצרות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה