菜單

12.9.18

סרט חדש 'תפסתי את הרכבת האחרונה' | שומעים את קריאת המשיח

מבוא
סרט חדש 'תפסתי את הרכבת האחרונה' | שומעים את קריאת המשיח

צ'ן פנג היה כומר בכנסייה ביתית. הוא תמיד שירת את אלוהים בלהט, ונהג לעבוד כדרשן, וסייע לחסידיו לשאת בעול רב למען הכנסייה. אך בשנים האחרונות, הכנסייה התרוקנה יותר ויותר. רוחם של המאמינים נחלשה והם חדלו להיות פעילים או לבוא לפגישות. היות שכך, אפילו הכומר צ'ן חש אפילה האופפת את נפשו, כאילו יבש מעיין רוחו.
הוא שוב לא יכול היה לחוש בנוכחותו של אלוהים. בפגישות, הוא הבחין שאין לו דבר לומר בדרשותיו... הוא עשה את כל מה שיכול היה לחשוב עליו כדי לעורר את הכנסייה לחיים, אך כל מאמציו עלו בתוהו... צ'ן פנג היה אומלל, אבוד ולא הצליח להבין מדוע הכנסייה שלו נעשתה כל כך שוממה, ומדוע הם איבדו את נוכחותו של אלוהים.

עד שיום אחד, במקרה, הוא שמע את בשורת המלכות של האל הכול יכול. לאחר דיון עז, צ'ן פנג לבסוף מצא את הסיבה שגרמה לכנסייה שלו להיות כה שוממה, והוא החל להאמין שאלוהים כבר התגלם כבשר ודם והפך לבר האנוש: האל הכול יכול, שגונה וננטש בעקביות בידי העולם הדתי. האל הכול יכול שאומר את האמת ועושה את עבודת השיפוט באחרית הימים! רק אלה שמקבלים את עבודת השיפוט של האל הכול יכול, המשיח של אחרית הימים, והולכים בעקבות השה – יוכלו להילקח אל כס מלכותו של אלוהים, ולזכות בהשקיית מים החיים ובאספקתם. כתוצאה מכך, צ'ן פנג ""תפס את הרכבת האחרונה"" וקיבל בשמחה את עבודתו של אלוהים באחרית הימים.

צפה עוד: כנסיית האל הכול יכול - סרטונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה