菜單

24.12.18

25. מהי עבודתה של רוח הקודש? כיצד מתבטאת עבודתה של רוח הקודש?


מהי עבודתה של רוח הקודש? כיצד מתבטאת עבודתה של רוח הקודש?

25. מהי עבודתה של רוח הקודש? כיצד מתבטאת עבודתה של רוח הקודש?


דברי אלוהים רלוונטיים:

כשרוח הקודש עובדת, בני האדם מסוגלים להיווכח באופן פעיל. הם לא פסיביים והדבר לא נכפה עליהם, אלא שהם נוקטים יוזמה באופן פעיל. כשרוח הקודש עובדת, בני האדם שמחים ונכונים, והם מוכנים להישמע לה, ושמחים להצטנע בפניה. אפילו שהם כאובים ושבירים מבפנים, הם נחושים בדעתם לשתף פעולה, הם סובלים בשמחה, הם מסוגלים להישמע לה, והרצון האנושי והחשיבה האנושית לא הכתימו אותם, וקל וחומר שלא הכתימו אותם רצונות ומניעים אנושיים. כשבני האדם חווים את עבודתה של רוח הקודש, הם קדושים במיוחד בתוך תוכם. בני האדם שמחזיקים בעבודתה של רוח הקודש מביאים לידי ביטוי את אהבתו של אלוהים, את אהבתם של האחים והאחיות שלכם, את העונג מהדברים שמענגים את אלוהים, ואת התיעוב של הדברים שאלוהים מתעב. בני האדם שעבודתה של רוח הקודש מרגשת אותם ניחנים באנושיות רגילה, והם ניחנים באנושיות ועוסקים ללא-הרף בחיפוש האמת. כשרוח הקודש עובדת בתוך בני האדם, מצבם הולך ומשתפר, האנושיות שלהם הופכת ליותר ויותר רגילה, ועל אף שייכן שחלק משיתוך הפעולה שלהם טיפשי, המניעים שלהם נכונים, ההיווכחות שלהם חיובית, הם לא מנסים להפריע, ואין בהם שום כוונות זדון. ...אם בני האדם שרויים במצב חיובי בחיי היום-יום שלהם, ואם יש להם חיים רוחניים רגילים, הרי שעבודתה של רוח הקודש שורה עליהם. במצב כזה, כשהם אוכלים ושותים את דברי האל, הם מאמינים; כשהם מתפללים, יש להם השראה; כשמשהו קורה להם, הם לא פסיביים; כשהוא קורה להם, הם מסוגלים לראות את הלקחים שאלוהים דורש מהם ללמוד; הם לא פסיביים או חלשים ועל אף שהם חווים קשיים אמיתיים, הם מוכנים להישמע לכל ההסדרים של אלוהים.

מתוך 'עבודתה של רוח הקודש ועבודתו של השטן' ב'הדבר מופיע בבשר'

כשרוח הקודש עובדת כדי להפוך בני אדם לנאורים, היא בדרך כלל מעניקה להם ידע על עבודתו של אלוהים ועל היווכחותם האמיתית ומצבם האמיתי, והיא גם מעניקה להם נחישות, מאפשרת להם להבין את כוונתו הנלהבת של אלוהים ואת דרישותיו מהאדם כיום, ומעניקה להם את הנחישות לפתוח את כל הדרכים. אפילו כשבני האדם עוברים שפיכות דמים והקרבות, עליהם לפעול למען אלוהים, ואפילו כשהם נרדפים וחווים פורענויות, עליהם להמשיך לאהוב את אלוהים ולא להתחרט כלל, ועליהם לשאת עדות על אלוהים. הנחישות הזו היא הריגוש של רוח הקודש ועבודתה של רוח הקודש – אך דעו לכם שאין לכם ריגוש כזה בכל רגע נתון. לפעמים, אתם מרגישים התרגשות והשראה חזקות בפגישות, ואתם מהללים את אלוהים ורוקדים. אתם מרגישים שאתם מבינים עד מאוד את הדברים שבני אדם אחרים משתפים, אתם מרגישים חדשים לגמרי בתוך תוככם, ולבכם נקי לחלוטין, ללא כל תחושה של ריקנות – כל זה נוגע לעבודתה של רוח הקודש. אם אתם ממלאים תפקיד הנהגתי, רוח הקודש מעניקה לכם נאורות והארה יוצאות דופן כשאתם הולכים אל הכנסייה כדי לעבוד. היא הופכת אתכם לכנים, אחראים ורציניים עד מאוד בעבודתכם. הדבר נוגע לעבודתה של רוח הקודש.

מתוך 'נוהג (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

לפעמים, כשאתם נהנים מדברי האל, רוחכם מתרגשת, ואתם לא יכולים שלא להרגיש שאתם אוהבים את אלוהים, שיש בכם עוצמה אדירה, ושאין דבר שאתם לא יכולים להניח בצד. אם אתם מרגישים כך, הרי שרוח האל ריגשה אתכם, לבכם פנה לגמרי אל אלוהים, ואתם תתפללו לאלוהים ותאמרו: "הו, אלוהים! אתה באמת הועדת אותנו ובחרת בנו. כבודך ממלא אותי בגאווה, ואני מרגיש כבוד רב להיות אחד מאנשיך. אשקיע כל מאמץ ואתן הכל כדי להגשים את רצונך, ואקדיש למענך את כל ימי חיי, וחיים שלמים של מאמצים." כשתתפללו כך, יהיו בלבכם אהבה אינסופית לאלוהים וצייתנות אמיתית לאלוהים. האם אי-פעם הייתה לכם חוויה כזו? אם רוח האל מרגשת את בני האדם לעתים קרובות, הם מוכנים במיוחד להקדיש את עצמם לאלוהים בתפילותיהם: "הו, אלוהים! אני רוצה לחזות ביום כבודך, ואני רוצה לחיות למענך – שום דבר לא ראוי יותר או בעל משמעות רבה יותר מאשר חיים למענך, ואין לי אפילו שמץ של רצון לחיות למען השטן ולמען הבשר והדם. אתה מרומם אותי בכך שאתה מאפשר לי לחיות למענך היום." כשתתפללו כך, אתם תרגישו שאתם לא יכולים לא להעניק את לבכם לאלוהים, שאתם חייבים לזכות באלוהים, ושהייתם שונאים למות מבלי לזכות באלוהים במהלך חייכם. לאחר שתשאו תפילה כזו, יהיה בכם כוח עד אין קץ, ולא תדעו מהיכן הוא בא. תהיה בתוככם עוצמה אינסופית, ותהיה לכם הרגשה אדירה שאלוהים חביב, ושהוא ראוי לאהבה. זה יהיה הרגע שבו אלוהים ירגש אתכם. אלוהים ריגש את כל מי שחווה חוויה כזו. עבור בני האדם שאלוהים מרגש אותם לעתים קרובות, שינויים מתחוללים בחייהם, הם מסוגלים לגמור בדעתם בנחישות והם מוכנים ליפול בנחלתו של אלוהים לחלוטין, האהבה שהם רוחשים לאלוהים בלבם חזקה יותר, לבם פנה לחלוטין לאלוהים, הם לא מתייחסים כלל למשפחה, לעולם, לתסבוכות או לעתידם, והם מוכנים להקדיש לאלוהים מאמצים של חיים שלמים. כל מי שרוח הקודש ריגשה אותו הוא אדם שמחפש אחר האמת, ואשר מקווה שאלוהים יהפוך אותו למושלם.

מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אתם יכולים להיות אווילים וחסרי יכולת הבחנה, אך מספיק שרוח הקודש תעבוד בכם כדי שתתמלאו באמונה, כדי תמיד תרגישו שאתם לא יכולים לאהוב את אלוהים מספיק, כדי שתהיו מכונים לשתף פעולה, כדי שתהיו מוכנים לשתף פעולה גם לנוכח קשיים אדירים. דברים יקרו לכם, ולא יהיה לכם ברור אם הם נובעים מאלוהים או מהשטן, אך אתם תהיו מסוגלים לחכות, ולא תהיו פסיביים או רשלנים. זו עבודתה הרגילה של רוח הקודש. כשרוח הקודש עובדת בתוך בני האדם, הם עדיין נתקלים בקשיים אמיתיים, לפעמים הם בוכים, ולפעמים יש דברים שהם לא יכולים להתגבר עליהם, אך מדובר בשלב של העבודה הרגילה של רוח הקודש. על אף שהם לא מתגברים על הדברים האלה, ועל אף שלעתים, הם חלשים ומתלוננים, לאחר מכן, הם עדיין מסוגלים לאהוב את אלוהים באמונה גמורה. הפסיביות שלהם לא יכולה למנוע מהם לחוות חוויות רגילות, ובלי קשר למה שאחרים אומרים ולהתקפות שלהם, בני האדם האלה עדיין מסוגלים לאהוב את אלוהים. במהלך תפילה, הם תמיד מרגישים שהם היו פעם אסירי תודה לאלוהים, והם גומרים בדעתם לְרַצות את אלוהים ולהתכחש לבשר והדם כשהם ייתקלו בדברים כאלה בעתיד. חוזקם מוכיח שעבודתה של רוח הקודש שורה עליהם...

מתוך 'עבודתה של רוח הקודש ועבודתו של השטן' ב'הדבר מופיע בבשר'

כשמדובר בעבודתה של רוח הקודש, האדם הופך אף לרגיל יותר ואנושיותו הופכת אף רגילה יותר. לאדם יש ידע הולך וגדל בנוגע לטבעו, שהושחת על ידי השטן, ובנוגע למהות האדם, וכמיהתו לאמת הולכת וגוברת. במילים אחרות, חיי האדם מתפתחים עוד ועוד וטבעו המושחת של האדם מסוגל עם הזמן ליותר ויותר שינויים – פירוש כל הדברים האלה הוא שאלוהים הופך לחיי האדם.

מתוך 'רק מי שמכיר את אלוהים ואת עבודתו יכול לְרַצות את אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

בני אדם שהאמת בידם הם אלה שבחווייתם האמיתית יכולים לעמוד איתן בעדותם, לעמוד איתן בעמדתם, לעמוד לצד אלוהים מבלי לסגת, ולקיים קשר רגיל עם בני אדם שאוהבים את אלוהים, שנשמעים לאלוהים גם כשאירועים נקרים בדרכם, ושנשמעים לאלוהים עד המוות. הנוהג והגילויים שלכם בחיים האמיתיים הם עדות לאלוהים – זה האופן שבו האדם מביא את אלוהים לידי ביטוי ונושא עדות על אלוהים וזו באמת ההנאה האמיתית מאהבתו של אלוהים; כשתחוו חוויות עד השלב הזה, תשיגו השפעה הולמת. אתם דבקים בהבאת דברים לידי ביטוי בפועל, וכל מעשה שלכם זוכה להערצת הזולת. הופעתכם שגרתית אך אתם מביאים לידי ביטוי חיים של אדיקות גמורה, וכשאתם מבטאים את דברי האל, אלוהים מכוון אתכם והופך אתכם לנאורים. אתם יכולים לומר את רצון האל בדבריכם, לבטא את המציאות, ואתם מבינים הרבה על שירות ברוח. אתם כנים בדבריכם, הגונים וישרים, אינכם מהוגנים ולא אנשי ריב, ואתם מסוגלים להישמע להסדרי האל ולעמוד איתנים בעדותכם כאשר נקרים אירועים בדרככם, וכן אתם שומרים על שלוותכם בלי קשר למה שאתם עוברים. אנשים מסוג זה ראו באמת את אהבת האל. יש בני אדם שהם עדיין צעירים, אך הם מתנהגים כאנשים בגיל העמידה. הם בוגרים, האמת בידיהם והם מושא להערצת הזולת – אלה הם בני האדם בעלי העדות המייצגים את אלוהים. כלומר, אחרי שהם יחוו חוויות עד שלב מסוים, הם יזכו בתובנה בנוגע לאלוהים, ועל כן טבעם החיצוני יתייצב גם הוא.

מתוך 'בני האדם שאוהבים את אלוהים יחיו לאורו לנצח' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

כשאנו מתפללים לאלוהים, כשאנו נהנים מעבודת רוח הקודש, ליבנו במיוחד שליו, שמח ומלא הנאה. מדוע כל כך מהנה להתפלל לאלוהים ולקבל את עבודת רוח הקודש? איך זה ייתכן? זוהי תעלומה. עבודת אלוהים והדברים שהוא אומר מנסים להעיר את הרוח שבאדם, לאפשר לרוח שלנו להתעורר שוב לחיים, כך שהיא תוכל להקשיב לקולו של הבורא. אנשים נהנים כאשר הרוח שבתוכם מקשיבה לקולו של הבורא. זה כמו יתום שפוגש שוב את הוריו: זה מנחם ומשמח. בני אדם יכולים להרגיש זאת. בעבר, כל בני האדם חיפשו אושר, הם היו מחפשים אותו עד סוף ימיהם, אך לא היו מוצאים תשובות. כאשר אנו המאמינים באלוהים נהנים מאלוהים – כלומר כשאנו נהנים מנוכחותו של אלוהים, נהנים מעבודת רוח הקודש ובמיוחד כשאנו נהנים מהארת רוח הקודש דרך אכילה ושתייה של דברי אלוהים – ליבנו משתחרר; הוא יוצא לחופשי. זה דבר מהנה במיוחד ומשהו שרבים מהמאמינים באלוהים חוו וטעמו.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

אם עבודת רוח הקודש באמת בידכם, תוכלו לחוות את המשפט והייסורים של אלוהים כשתקראו את דברי אלוהים. תוכלו להגיע לתוצאה חיובית זו. היו בני אדם שכבר חוו זאת, וככל שהם קוראים את דברי אלוהים, כך הם חושבים יותר שדברים אלה עוסקים בהם. "הי, כל הדברים האלה בדיוק עוסקים בי, עוסקים בדברים הנמצאים עמוק בליבי". הם משוכנעים לחלוטין. הם משתוקקים ליפול ארצה ולהתפלל: "אלוהים, דברים אלה הם עליי, הם עוסקים בדברים הנמצאים בעומק ליבי, הם נוגעים בנקודה הפגיעה ביותר שבי". על אף שיש בכך כאב, בהמשך הם יתמלאו בנחמה ויהרהרו בשאלות הבאות: כיצד אוכל לדעת מהי השחיתות שלי? כיצד נוצר סוג זה של שחיתות? כיצד ניתן לטפל בסוג זה של שחיתות? אילו אמיתות עליי לדעת כדי להתמודד עם שחיתותי? האם מרדנות והתנגדות כאלו ימשיכו להתקיים בעתיד? כיצד ניתן לעצור אופי שטני זה? במהלך המשפט והייסורים של אלוהים, בני אדם מתחילים לבצע סוג זה של בדיקה עצמית. אם בני אדם חווים ומקבלים תמיד את דברי אלוהים אודות המשפט והייסורים באופן זה, חייהם יתפתחו מהר יותר.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה