菜單

28.11.18

מוסיקה לחיים | צועדים על דרך אהבת האל

מזמורים, שירים חדשים, אלוהים, האל



I
לא אכפת לי מהדרך הנפרשת,
רק לבצע את רצון האל כיעודי.
לא אכפת לי גם אם אבורך או שאסבול.
מכיוון שבחרתי לאהוב את האל, אהיה נאמנה עד הסוף.
לא משנה כמה אדירים הסכנות והקשיים,
או מה תהיה התוצאה בעבורי,
כיוון שאני מכוונת ליום בו אלוהים יזכה בתהילה,
אני אנטוש את הכל ואשאף להתקדם קדימה.


II
האם אי פעם חשבת עד כמה חרד האל?
איך לשתף פעולה עם האל לחלוק דאגותיו?
עלי לשקול יותר איך לנחם את אלוהים.
מכיוון שאני רוצה לאהוב אותו, אציע את עצמי.
זה הזמן שבו עלינו, להיות נאמנים לאל.
אנו נסבול בגלל שהעדנו עליו.
האל סבל כה רבות עבורנו, זה הזמן להשיב על אהבתו.
אחים ואחיות, הבה נעמוד.
אין דבר שיוכל לעצרנו מלציית לאלוהים.
וותרו על הכל ולכו אחר האל, כך שרצונו יעשה בעולם.
הבה נברך את היום, בו אלוהים יזכה בתהילה.
היום בו אלוהים יזכה בתהילה.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד:כנסיית האל הכול יכול - ארון הקודש באחרית הימים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה