菜單

27.11.18

סרטי מוסיקת הבשורה | שיר על קשר נוגע ללב

ישוע המשיח, שירים חדשים, אלוהים


I
ישנו אחד שהוא האל בהתגלמותו.
כל מה שהוא אומר ועושה, הוא האמת.
אני אוהב את חוכמתו, את צדקו.
כה מבורך שפגשתי בו, שיש לי אותו.
ישנו אחד שהוא האל בהתגלמותו.
כל מה שהוא אומר ועושה, הוא האמת.
אני אוהב את חוכמתו, את צדקו.
כה מבורך שפגשתי בו, שיש לי אותו.
לבו, אהבתו כבשה אותי.
אני רץ עכשיו בדרכו, לא מחפש.
אני סובל אך מרגיש מתיקות על אהבתי אליו.
אינני יכול לאבד אותו שוב, את אהובי.

II
ליבי שייך לו, אני מרגיש שמחה.
לתת את כולי, לחיות עבורו, אלה הם חיי.
כבוד רב הוא לי לאהוב אותו, לשרת אותו.
לבי לא רוצה דבר אחר, אני מרוצה.
אני חושב את מחשבות שלו,
דואג לדאגות שלו, מתחשב ברצונו.
יש לי רצון לשמח ולספק אותו.
אני משרת בביתו של אלוהים, ממלא את חובתי.
אני נותן לו הוקרה, ממתין לו,
ומקדם את פניו בחיוך.
לבו, אהבתו כבשה אותי.
אני רץ עכשיו בדרכו, לא עוד מחפש.
אני סובל אך מרגיש מתיקות על אהבתי אליו.
אינני יכול לאבד אותו שוב, את אהובי.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד:על כן כיצד תוכלו להבין את ישוע המשיח?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה