菜單

17.12.18

18. מה הוא מנהיג שקר או רועה שקר?


מה הוא מנהיג שקר או רועה שקר?

18. מה הוא מנהיג שקר או רועה שקר?


דברי אלוהים רלוונטיים:

בני האדם שלא פועלים לפי עבודתה הנוכחית של רוח הקודש לא נוכחו בעבודה של דברי האל, וגם אם הם יעבדו רבות, גם אם הם יסבלו סבל רב, וגם אם הם יתרוצצו רבות, אלוהים לא מייחס חשיבות לאף אחד מהדברים האלה, והוא לא ישבח אותם. כיום, כל מי שפועל לפי דברי האל בהווה נמצא בזרם של רוח הקודש. בני האדם שלא מכירים את דברי האל בהווה נמצאים מחוץ לזרם של רוח הקודש, ואלוהים לא משבח בני אדם כאלה. שירות המנותק מהאמירות של רוח הקודש בהווה הוא שירות למען הבשר והדם ושירות המבוסס על תפיסות, והוא לא מסוגל להיות בהתאם לרצונו של אלוהים. אם בני האדם חיים בצל תפיסות דתיות, הם לא מסוגלים לעשות שום דבר שתואם לרצונו של אלוהים, ואפילו שהם משרתים את אלוהים, הם משרתים בצל הדמיון והתפיסות שלכם, והם לגמרי לא מסוגלים לשרת בהתאם לרצונו של אלוהים. מי שלא מסוגל לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש לא מבין את רצונו של אלוהים, ומי שלא מבין את רצונו של אלוהים לא יכול לשרת את אלוהים. אלוהים רוצה שירות כלבבו. הוא לא רוצה שירות ששייך לתפיסות ולבשר והדם. אם בני האדם לא מסוגלים לפעול לפי שלבי עבודתה של רוח הקודש, הרי שהם חיים בצל תפיסות, והשירות של בני אדם כאלה מעורר הפרעות ופגמים. שירות כזה מנוגד לאלוהים, ולפיכך, מי שלא מסוגל לצעוד בעקבות אלוהים לא מסוגל לשרת את אלוהים. מי שלא מסוגל לצעוד בעקבות אלוהים מתנגד לאלוהים בוודאות, והוא לא מסוגל להיות תואם לאלוהים.

מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

קל מאוד לאדם לבצע עבודה במסגרת דעתו. למשל, כמרים ומנהיגים בעולם הדתי נשענים על כישרונותיהם ותפקידיהם בביצוע עבודתם. בן אדם שיצעדו בעקבותיהם במשך זמן רב יידבקו בכישרונותיהם ויושפעו ממהותם במידה מסוימת. הם מתמקדים בכישרונות, ביכולות ובידע של בני אדם והם קשובים לדברים על-טבעיים מסוימים ולדוקטרינות עמוקות רבות שאינן מציאותיות (הדוקטרינות המעמיקות האלה כמובן אינן ניתנות להשגה). הם לא מתמקדים בשינויים בטבעם של בני האדם, אלא באימון בני האדם להטיף ולעבוד, ובשיפור הידע של בני האדם והדוקטרינות הדתיות העשירות שלהם. הם לא מתמקדים במידה שבה משתנה טבעם של בני האדם, או במידה שבה בני האדם מבינים את האמת. הם לא עוסקים במהותם של בני האדם, וקל וחומר שהם לא מנסים להכיר את המצבים הרגילים והחריגים של בני האדם. הם לא סותרים את תפיסותיהם של בני האדם או חושפים אותן, וקל וחומר שהם לא מתקנים את פגמיהם או את שחיתותם. רוב בני האדם הצועדים בעקבותיהם משרתים בשימוש בכישרונותיהם הטבעיים, ומה שהם מבטאים הוא ידע ואמת דתית מעורפלת שאין להם נגיעה למציאות ולא מסוגלים להעניק חיים לבני אדם. למעשה, מהות עבודתם היא טיפוח כישרונות – טיפוחו של בן אדם חסר כל לבוגר סמינר כשרוני, שלאחר מכן ייצא לעבוד ולהוביל.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

אתם משרתים את אלוהים עם אופייכם הטבעי ועל פי העדפותיכם האישיות. יתר על כן, אתם ממשיכים לחשוב שאלוהים אוהב כל דבר שאתם אוהבים, ושאלוהים שונא כל דבר שאת לא אוהבים, ושעבודתכם מונחית על-ידי העדפותיכם שלכם בלבד. האם אפשר לקרוא לכך שירות של אלוהים? בסופו של דבר, טבע חייכם לא ישתנה כהוא זה. למעשה, אתם תהפכו לעיקשים יותר, משום ששירתתם את אלוהים, וזה יעמיק וישריש ואת הטבע המושחת שלכם. בתוך תוככם, תפתחו דוקטרינות של שירות לאלוהים שלא יהיו מבוססות על דבר מלבד אופייכם והניסיון שצברתם בשירותכם על פי הטבע שלכם עצמכם. אלה ניסיון ולקחים אנושיים זו תורת חייו של האדם. בני אדם כאלה נמנים על הפרושים ועל אנשי הדת. אם הם לעולם לא יתעוררו ויכו על חטא, הם יהפכו בסופו של דבר למשיחי השקר שיופיעו באחרית הימים. הם יהיו רמאים.

מתוך 'הפסיקו את השירות הדתי' ב'הדבר מופיע בבשר'

הידע שלך יכול לכלכל אנשים רק לזמן מוגבל. ככל שהזמן עובר, אם אתה ממשיך לומר את אותם דברים, יהיו אנשים שיבחינו בכך; הם יאמרו שאתה שטחי מדי וחסר עומק. לא תיוותר לך ברירה אלא לנסות ולהטעות את האנשים על ידי דיבור על דוקטרינות. אם תתמיד בכך, הכפופים לך יאמצו את שיטותיך, צעדיך והמודל שלך לאמונה באלוהים ולהתנסות, והם יוציאו אל הפועל את הדברים ואת הדוקטרינות האלו. בסופו של דבר, היות שאתה מדבר בצורה הזאת, הם יתייחסו אליך כאל מופת. אתה גורם לאנשים לדבר על דוקטרינות, והכפופים לך ילמדו ממך דוקטרינות. ככל שהדברים יתנהלו כך, יימצא שעלית על הדרך הלא נכונה. כל מי שכפוף לך ילך בעקבותיך. ...התבונן במנהיגי כל פלג וכל כיתה. הם כולם יהירים וצדקניים, והם מפרשים את כתבי הקודש מחוץ להקשרם ועל פי דמיונם הם. הם כולם מסתמכים על כישרונות ועל למדנות בעבודתם. אלמלא היו מסוגלים לשאת דרשה כלשהי, האם אנשים היו נוהים אחריהם? אחרי הכול יש להם ידע כלשהו הודות לימודיהם, והם מסוגלים לדבר במידה מועטה על דוקטרינות, או לחלופין, הם יודעים להעביר אחרים לצדם וכיצד להשתמש בתחבולות מסוימות שבאמצעותן הם משכו אליהם אנשים ורימו אותם. מן השפה ולחוץ הם מאמינים באלוהים, אך לאמיתו של דבר הם הולכים בעקבות מנהיגיהם. אם הם פוגשים באלו שמטיפים לדרך הנכונה, יהיו ביניהם כאלה שיאמרו: "עלינו להיוועץ בו ביחס לאמונתנו באלוהים". ראו כיצד הם זקוקים להסכמתו של מאן-דהוא כדי להאמין באלוהים; האין זו בעיה? למה הפכו אפוא המנהיגים הללו? האם הם לא הפכו לפרושים, לרועי שקר, לצוררי משיח ולאבני נגף המונעים מבני אדם לקבל את דרך האמת?

מתוך 'תיעוד נאומיו של המשיח'

אתם מסוגלים לבטא ידע כחול אשר על שפת הים, אך דבר מכך לא מכיל שום נתיב אמיתי. בכך אתם מוליכים בני אדם שולל, הלא כן? אתם אומרים דברים אך לא עושים מעשים, הלא כן? התנהגות כזו פוגעת בבני האדם! ככל שהתיאוריה יותר מרוממת, כך היא יותר בלתי מציאותית, וכך היא פחות מסוגלת לגרום לבני האדם לראות את המציאות; ככל שהתיאוריה יותר מרוממת, כך היא יותר גורמת לכם להתריס נגד אלוהים ולהתנגד אליו. אל תתייחסו אל התיאוריות הנשגבות ביותר כאל אוצרות יקרי ערך – הן קטלניות וחסרות תועלת! אולי רוב בני האדם מסוגלים לדבר על רוב התיאוריות הנשגבות ביותר, אך התיאוריות האלה לא מכילות דבר מהמציאות, מכיוון שבני האדם האלה לא חוו אותן באופן אישי, ולכן אין בהן שום נתיב של נוהג. בני אדם כאלה לא מסוגלים להעלות את האדם על דרך המלך, והם רק יורידו את בני האדם מדרך הישר. זה פוגע בבני האדם, הלא כן? לכל הפחות, עליכם להיות מסוגלים לפתור את הבעיות הנוכחיות ולאפשר לבני האדם להשיג היווכחות. רק זה נחשב כמסירות, ורק כך תהיו כשירים לעבוד למען אלוהים. אל תאמרו תמיד מילים יומרניות וגחמניות, ואל תכפו דברים על בני האדם ותגרמו להם להישמע לכם ולנהגים הרבים הלא ראויים שלכם. לא תהיה לכך כל השפעה, וזה יוכל רק להגביר את הבלבול של בני האדם. הובלת בני האדם כך תיצור הסדרה רבה, מה שיגרום לבני האדם לתעב אתכם. זה החיסרון של האדם, והוא באמת בלתי נסבל.

מתוך 'התמקדו יותר במציאות' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

בעבר, אמות המידה שהוצבו על ידי משפחת אלוהים כדי להבחין בין מנהיגי שקר ועובדי שקר היו מבוססות על השאלה האם רוח הקודש עובדת בקרבם. כל האנשים שרוח הקודש כלל אינה עובדת בקרבם הם מנהיגי שקר ועובדי שקר. העיקרון הזה מדויק לחלוטין.

מתוך 'קטעים נבחרים מקורותיהם של הסדרי העבודה של כנסיית האל הכול יכול'

שירות בהתאם לשיטות דתיות פירושו לעשות הכול על פי השיטות המסורתיות של הדת ונוהגי השירות, לציית בנוקשות לטקסים דתיים שונים ולהנהיג אנשים אך ורק בהתאם לידע שבכתבי הקודש. למראית עין, זה נראה נמרץ ורב עוצמה, מדיף ריח של דת, וזה מתאים באופן מושלם להשקפותיהם של אנשים אשר אינם מביעים התנגדות. עם זאת, שירות זה נעדר את עבודת רוח הקודש. הדברים שאליהם הם מטיפים אינם אלא דוקטרינות דתיות וידע מכתבי הקודש – הם מלאים בהשקפות דתיות. הם נעדרים את נאורות רוח הקודש, והכינוסים הם קפואים וחסרי חיות. עם שירות כזה, ככל שהשנים חולפות, העם הנבחר של אלוהים נשאר ללא האמת. אין להם שום ידע אודות אלוהים, והם לא נשמעים לו כלל. הם לא עלו על הנתיב הנכון לאמונה באלוהים, שכן אנשים לא מבקשים ישועה אלא חסד וברכות, ולכן אין שום רמז לשינויים בטבע חייהם. לאחר ששירתו למשך כמה שנים, אנשים כאלה נשארים בידיים ריקות, בלי שום תוצאה נראית לעין. זו ההשלכה של שירות על פי שיטות דתיות. ברור שאנשים שמשרתים כך את אלוהים לא מכירים את עבודתו של אלוהים, הם לא מבינים את רצונו של אלוהים, והם לא יודעים מה זה אומר לשתף פעולה עם עבודתה של רוח הקודש. זה רק מקרה של עיוור מוביל עיוור. הם מוליכים שולל את העם הנבחר של אלוהים, וכמו הפרושים הם מאמינים באלוהים ובכל זאת מתנגדים לו. הם לא מכירים את אלוהים, וביסודו של דבר הם לא מסוגלים להשיג את ישועתו של אלוהים. אין ספק שסוג זה של שירות דתי מסווג כהתנגדות לאלוהים.

מתוך 'קטעים נבחרים מקורותיהם של הסדרי העבודה של כנסיית האל הכול יכול'

הכמרים של הקהילה הדתית מנצלים כל הזדמנות כדי להפגין את רמת הידע שלהם ולשוות לעצמם מראה של אדיקות. המטרה שלהם היא לגרום לאנשים להעריץ אותם ולסגוד להם, והם משתמשים בצלם של עצמם כדי לגרום לאנשים להישמע להם וללכת בדרכם. כתוצאה מכך הם מובילים אנשים לסגוד לידע שבכתבי הקודש, לסגוד למעמד ועוצמה ולסגוד למיומנויות הטפה. בדרך זו, בכל צעד וצעד הם מובילים אנשים אל דרך ההתנגדות לאלוהים. אלה שמונחים בידי צוררי המשיח מאמינים באל מעורפל. הם טובים בדיבור חלול ודוקטרינות ריקות, מיומנים בצביעות, וכולם מאמינים באלוהים ובכל זאת מורדים באלוהים. אין ספק שהדרך שבה מנהיגי שקר וצוררי משיח עובדים – הדרך שבה הם משרתים את אלוהים אך מתנגדים לו – מזיקה מאוד לאנשים.

מתוך 'קטעים נבחרים מקורותיהם של הסדרי העבודה של כנסיית האל הכול יכול'

כל הכמרים והמנהיגים של החוגים הדתיים מתחנכים בסמינרים. יש להם בסך הכול תעודות הסמכה לכמורה, אך אין להם אישור של עבודת רוח הקודש ואין להם אישור של אלוהים. זוהי עובדה. כדי שאנשים יהיו ראויים להוביל את הכנסיות, עליהם להבין את כתבי הקודש, אבל יותר מכול הכרחי שיכירו את עבודתו של אלוהים. כתבי הקודש הם התיעוד האמיתי של שני השלבים הקודמים של עבודתו של אלוהים. בלי לקרוא את כתבי הקודש, אי אפשר להכיר את העובדות ההיסטוריות של הופעתו ועבודתו של אלוהים, אי אפשר לדעת אילו אמיתות הביע אלוהים במהלך שני השלבים הקודמים של עבודתו, ואי אפשר לדעת גם את התשובות הנכונות לתעלומות רבות של האמת שאנשים חייבים להבין. לכן חשוב שהמאמינים יקראו את כתבי הקודש, אם כי לחלוטין בלתי אפשרי להכיר את אלוהים רק מתוך הבנת המידע שבכתבי הקודש. רק לאחר קבלת התובנה וההארה של רוח הקודש, וכן את הכוונתה, הדרכתה והשלמות בעבודתה, ניתן להכיר באמת את דברי אלוהים, להבין את האמת ולהתקדם לעבר הכרת אלוהים. כדי לדעת את האמת, יש לחוות את עבודתו של אלוהים ולקבל את התובנה וההארה של רוח הקודש, ולא די בלימוד והבנה של כתבי הקודש. כמרים רבים בחוגים הדתיים בקיאים למדי בכתבי הקודש, אך הם אינם מכירים כלל את עבודתו של אלוהים, בעיקר מכיוון שהם אינם מחזיקים בעבודת רוח הקודש. כיצד זה שחלק מהאנשים זוכים בהארה של רוח הקודש על ידי קריאה של דברי אלוהים, בעוד שאחרים אינם זוכים לכך? הדבר תלוי בשאלה אם אמונתם של האנשים באלוהים היא אמיתית או אינה אמיתית, ואם הם אוהבים או לא את האמת. אנשים רבים מתחנכים בסמינרים כדי להיות כמרים, אבל בין שכוונותיהם ראויות ובין שלאו, הדבר הקריטי ביותר הוא שעליהם לאהוב ולחפש את האמת כדי לזכות בעבודתה של רוח הקודש. רק לאחר שנים מספר שבהן חוו את עבודת רוח הקודש, יכולים אנשים להבין באמת ובתמים את האמת ולהיווכח במציאות של האמת. רק אז הם יהיו ראויים להנהיג ולהוביל את נבחריו של אלוהים. הסתמכות על תעודת כמורה בלבד להנהגת נבחריו של אלוהים היא דרך פעולה אנושית לגמרי שאינה תואמת כלל את דרישותיו של אלוהים. מדוע למשל לא ניגש ישוע אדוננו לבית המקדש לחפש שליחים מקרב הכוהנים, הסופרים והפרושים, אלא העדיף להתרועע עם דלת העם כדי לחפש לו שליחים מקרב אותם אנשים שאוהבים ומחפשים את האמת? אנשים צריכים להבין כאן את רצונו של אלוהים. אלה שאינם אוהבים את האמת, אינם יכולים לזכות בה, ולכן אין הם יכולים להוביל את נבחריו של אלוהים. על כן, אנשים צריכים לדעת בבירור איזה סוג של אנשים אלוהים אוהב, איזה סוג של אנשים הוא מושיע, באיזה סוג של אנשים הוא משתמש ואיזה סוג של אנשים הוא שונא. רוב הכמרים בחוגים הדתיים לא ניחנו בעבודת רוח הקודש, מה שמוכיח שהם אינם אנשים שאוהבים ומחפשים את האמת. הם אינם יכולים לזכות בעבודת רוח הקודש, וזו אחת מהסיבות העיקריות לכך שרוח הקודש אינה עובדת בחוגים דתיים.

מתוך 'בשיתוף ובדרשה על ההיווכחות בחיים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה