菜單

5.2.18

ריקודי הלל | אהבתו של אלוהים תמיד נותרת בליבי

אלוהים, אהבה, האמת, ישוע, ריקודי הלל



הברק ממזרח | ריקודי הלל | אהבתו של אלוהים תמיד נותרת בליבי



I
במסעי בעקבות אלוהים, נהניתי מכל אהבתו.
המילים והדרישות שלו הן הגנתו ואהבתו.
בזמנים של חולשה ודמעות, מילות האל עודדוני קדימה.
בכל פעם שספגתי אכזבה, מילותיו הרימוני על רגליי.
(אלוהים) אהבתך יקרה, בלי חרטות.
אני מרגיש אותה בתוך תוכי.
(אלוהים הכל יכול) אתה מלא אהבה.
(אהבתך) אהבתך לא אשכח.
אהבתך, אהבתך לא אשכח.

II
אהבת האל לאדם ממשית.
שיפוטו ומבחניו כוונתם לטהר אותי.
הזיכוך שלו עוזר לי לגדול.
האל סבל קשיים בכדי להובילני, נשאר תמיד הוא לצידי.
התלוננתי, אותו לא הבנתי, והוא סלח על כך בכל פעם.
(אלוהים) אהבתך יקרה, בלי חרטות.
אני מרגיש אותה בתוך תוכי.
(אלוהים הכל יכול) אתה מלא אהבה.
(אהבתך) אהבתך לא אשכח.
אהבתך, אהבתך לא אשכח.
III
אהבת האל ללא תנאים הוחלפה בעבור ישועתי.
האמת שאלוהים נתן סיפקה לי חיי אמת.
או! האל הכל יכול, אהבתך נותרת בליבי.
או! האל הכל יכול, אוהב אותך לנצח.
לא משנה כמה מושחת הנני או כמה קשה התנהגותי,
האל תמיד סבלן מאוד, תמיד משקה ומאכיל אותי.
למרות רדיפה, עיכובים, כשלונות,
מילות האל עודדוני קדימה.
אהבתו יפה ואמיתית. אוכל כך לדבר לנצח.
(אלוהים) אהבתך יקרה, בלי חרטות.
אני מרגיש אותה בתוך תוכי.
(אלוהים הכל יכול) אתה מלא אהבה.
(אהבתך) אהבתך לא אשכח.
אהבתך, אהבתך לא אשכח.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד
האל הכול יכול הוא רועי
הממתין לשובו של ישוע האדון
כנסיית האל הכול יכול — ישועת הממלכה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה