菜單

12.11.17

הברק ממזרח-רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים

הברק ממזרח-רבים הקרואים אך מעטים הנבחרים

אני מבחין הבחנות אלה על פי הנאמנות שיש לאדם כלפיי. משיובדלו כל בני האדם על פי סוגם, כלומר כשיתבהר אופיו של כל סוג אדם, אז אֶמנה כל אדם בקרב הסוג הראוי לו ואשים כל סוג במקום המתאים לו כדי שאוכל להגשים את מטרתי להושיע את האנושות.
האדם מכיר רק בקיומו של אלוהים, אך לא בקיומה של האמת; האדם מכיר רק בקיומו של אלוהים, אך לא בקיומם של החיים; האדם מכיר בשם אלוהים, אך לא במהותו.

פיכם מלא דברים של רמאות וזוהמה, של בגידה ויהירות. מעולם לא נשאתם בפניי דברי כנות וקדושה או דברים על חוויית דבריי וציות לי. איזו אמונה זו?
למשול כמלכים
ביאה אל מלכות השמים
לקבל את הכתר
לזכות בגמול
לקבל פי מאה בזמן הזה,
וחיי נצח בעולם הבא
אם אתם אוהבים, הרי שאינכם מרמים, מתלוננים, בוגדים, מורדים, לוקחים או מבקשים לקבל דבר או כמות מסוימת. אם אתם אוהבים, הרי שאתם מקריבים בשמחה, מתמודדים עם מצוקה ותואמים לי. הייתם מקריבים את כל שיש לכם למעני: את משפחתכם, את עתידכם, את נעוריכם ואת נישואיכם. אחרת, אהבתכם אינה אהבה כלל אלא מרמה ובגידה!
פטרוס אוהב את אלוהים בכל מאודו
אני מוכיח אתכם: אלה שאני קורא להם אינם אלה שלא הושחתו, אך אלה שאני בוחר בהם הם אלה שאוהבים אותי באמת. לפיכך, עליכם להיות דרוכים בדבריכם ובמעשיכם ולבחון את כוונותיכם ומחשבותיכם כדי שלא יחצו את הקו. בזמן הסוף, עשו את המיטב להציג את אהבתכם בפניי, ולא, חרון אפי לעולם לא ירפה מכם!

עלה השמיימה אל מלכות האלוהים
למשול יחד עם אלוהים

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה