菜單

12.10.17

ברק ממזרח-המושיע כבר חזר על "ענן לבן"

אלוהים, ישוע, המשיח, החיים, אהבה
ברק ממזרח-המושיע כבר חזר על "ענן לבן"

במשך כמה אלפי שנים, האדם השתוקק לחזות בבואו של המושיע. האדם השתוקק לראות את ישוע המושיע על ענן לבן כשהוא יורד באופן אישי אל קרבם של בני האדם שערגו ונכספו אליו במשך אלפי שנים. האדם השתוקק למושיע שישוב ויתאחד עם בני האדם, כלומר לישוע המושיע שישוב אל בני האדם שהוא נפרד מהם למשך אלפי שנים. והאדם מקווה שהוא שוב יבצע את עבודת הגאולה שהוא עשה בקרב היהודים, יהיה רחום ואוהב כלפי האדם, ימחל לחטאי האדם, יישא את חטאי האדם ואף יישא את כל פשעיו של האדם ויגאל את האדם מחטא. הוא משתוקק לכך שישוע המושיע יהיה כמו שהיה בעבר – מושיע אהוב, נעים ונכבד שלעולם לא זועם כלפי האדם ולעולם לא מוכיח את האדם. המושיע הזה מוחל לכל חטאי האדם ונושא אותם על גבו, ואפילו מת שוב על הצלב למען האדם. מאז שישוע עזב, התלמידים שהיו חסידיו וכל הקדושים שזכו לישועה הודות לשמו נכספו אליו נואשות וחיכו לו. כל בני האדם שזכו לישועה בחסדו של ישוע המשיח במהלך עידן החסד, נכספו ליום המשמח במהלך אחרית הימים שבו ישוע המושיע יבוא על ענן לבן ויופיע בקרב בני האדם. מובן שזוהי גם משאלתם הקולקטיבית של כל בני האדם שמקבלים את שמו של ישוע המושיע כיום. ברחבי תבל, כל בני האדם שיודעים על הישועה של ישוע המושיע נכספו נואשות להופעתו הפתאומית של ישוע המשיח, כדי שהוא יגשים את הדברים שאמר ישוע כשהוא היה על פני האדמה: "בוא אבוא באותו אופן שבו עזבתי." האדם מאמין שלאחר הצליבה והתחייה, ישוע חזר לשמיים על ענן לבן, ותפס את מקומו לימינו של אל עליון. בדומה לכך, האדם סבור שישוע ישוב וירד על ענן לבן (הענן הזה מתייחס לענן שישוע רכב עליו כשהוא חזר לשמיים), אל קרבם של בני האדם שנכספו אליו נואשות במשך אלפי שנים, ושדמותו ולבושו יהיו כמו אלה של היהודים. אחרי שהוא יופיע בפני האדם, הוא יעניק לו מזון ויגרום למים חיים לפרוץ ממנו, הוא יחיה בקרב בני האדם, ויהיה מלא חסד ואהבה, חי וקיים וכיוצא באלה. אולם ישוע המושיע לא עשה זאת. הוא עשה בדיוק את ההיפך ממה שהאדם תפס. הוא לא בא אל בני האדם שנכספו לשובו, והוא לא התגלה לכל בני האדם כשהוא רכוב על הענן הלבן. הוא כבר הגיע, אך האדם לא מכיר אותו, והוא לא מודע לבואו. האדם רק ממתין לו ללא מטרה, מבלי לדעת שהוא כבר ירד על ענן לבן (הענן שהוא רוח הקודש, דברי האל וכלל טבעו וכל מהותו), וכיום הוא נמצא בקרב קבוצה של מתגברים שהוא ייצור במהלך אחרית הימים. האדם לא יודע זאת: על אף שישוע המושיע הקדוש מלא חיבה ואהבה לאדם, איך הוא יוכל לעבוד ב"מקדשים" המאוכלסים בזוהמה וברוחות טמאות? על אף שהאדם ממתין לבואו, איך ייתכן שהוא מתגלה לבני האדם שאוכלים את בשר הרשעים, ששותים את דם הרשעים, ושלובשים את בגדי הרשעים, שמאמינים בו אך לא מכירים אותו, ואשר סוחטים אותו ללא-הרף? האדם יודע רק שישוע המושיע מלא באהבה וחמלה, ושהוא קורבן החטאת המלא בגאולה. אולם אין לאדם מושג שהוא גם אלוהים עצמו, השופע צדק, מלכותיות, חרון אף ומשפט, ושיש לו סמכות ושהוא מלא כבוד. על כן, על אף שהאדם נכסף ומשתוקק בכיליון עיניים לשובו של הגואל, ואפילו אם תפילות האדם מרגשות את השמיים, ישוע המושיע לא מתגלה למי שמאמין בו אך לא מכיר אותו.

9.10.17

ברק ממזרח-התוצאה שהושגה באמצעות ידיעת האלוהים


ברק ממזרח-התוצאה שהושגה באמצעות ידיעת האלוהים 

יום אחד
תרגישו שהבורא
כבר אינו חידה,
שהבורא מעולם לא נסתר מעיניכם,
שהבורא
מעולם לא הסתיר את פניו מכם,
שהבורא כלל אינו רחוק מכם,
שהבורא כבר אינו הדבר שאתם משתוקקים אליו כל הזמן במחשבותיכם
אך אינכם יכולים להגיע אליו באמצעות רגשותיכם,
שהוא באמת ובתמים ניצב על משמרתו מימינכם ומשמאלכם,
תומך בחייכם ושולט בגורלכם, שולט בגורלכם.
הוא אינו באופק הרחוק, והוא לא הסתיר עצמו גבוה בעננים.
הוא ממש לצדכם, חולש על כל כולכם,
הוא כל מה שיש לכם והוא הדבר היחיד שיש לכם.

8.10.17

ברק ממזרח-הקדמה

המשיח, אלוהים,אמונה,ישוע,הכנסייה
ברק ממזרח-הקדמה

על אף שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, רק מעטים מבינים מה פירושה של האמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים," הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו. לכן אין פלא שאמונתם של כל בני האדם שלא מכירים את אלוהים היא אמונה מבולבלת. בני האדם לא מתייחסים ברצינות לאמונה באלוהים משום שהאמונה באלוהים היא דבר זר ומוזר מדי עבורם. כך הם לא עומדים בדרישותיו של אלוהים. במילים אחרות, אם בני האדם לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו, הם לא ראויים לשימושו של אלוהים, וקל וחומר שהם לא יכולים למלא את רצונו של אלוהים. "אמונה באלוהים" פירושה להאמין שיש אלוהים. זו התפיסה הפשוטה ביותר של אמונה באלוהים. מעבר לכך, האמונה שיש אלוהים אינה זהה לאמונה אמיתית באלוהים. במקום זאת, זוהי מעין אמונה פשוטה עם רבדים דתיים משמעותיים. אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים. אולם בני האדם לרוב רואים באמונה באלוהים דבר מאוד פשוט וקל דעת. האמונה של בני אדם כאלה היא חסרת משמעות ואלוהים לעולם לא יאשר אותה, מפני שהם פוסעים בנתיב הלא נכון. כיום, עדיין יש כאלה שמאמינים באלוהים במכתבים ובדוקטרינות נבובות. הם לא מודעים לכך שאמונתם באלוהים ריקה מתוכן ושאלוהים לא יאשר אותה, והם בכל זאת מתפללים לשלום ולמספיק חסד מאלוהים. עלינו לעצור ולחשוב: האם האמונה באלוהים באמת יכולה להיות הדבר הכי פשוט בעולם? האם פירושה של האמונה באלוהים אינו אלא קבלת חסד רב מאלוהים? האם בני אדם שמאמינים באלוהים אך לא מכירים אותו, ומאמינים באלוהים אך מתנגדים אליו באמת ממלאים את רצונו של אלוהים?

6.10.17

הבהרת הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים | כתבי הקודש ואלוהים


 הבהרת הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים | כתבי הקודש ואלוהים

ליו ז'יז'ונג הוא מזקני הקהילה בכנסייה ביתית מקומית בסין. הוא מאמין באלוהים מזה שלושים שנה ומעלה, והוא נהג תמיד לטעון כי "כתבי הקודש נכתבו בהשראתו של אלוהים", "כתבי הקודש מייצגים את אלוהים, אמונה באלוהים היא אמונה בכתבי הקודש ואמונה בכתבי הקודש היא אמונה באלוהים". בלבו נועד מקום ראשון במעלה לכתבי הקודש. בשל הערצתו את כתבי הקודש ואמונתו העיוורת בהם, הוא מעולם לא ביקש את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, ולא התעניין בה. עד שיום אחד, כאשר הוא מנע ממאמינים לקרוא את דברי האל הכול יכול באינטרנט, הוא נתקל במקרה במטיפי כנסיית האל הכול יכול. לאחר התנצחויות עזות בדבר האמת, האם בסופו של דבר הוא היה מסוגל לראות בבירור את הקשר בין כתבי הקודש לבין אלוהים? האם הוא היה מסוגל להניח את כתבי הקודש בצד ולהבין כי המשיח הוא האמת, הדרך והחיים? האם הוא יעלה השמיימה ויתייצב בפני אלוהים?


לעיון נוסף:

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.



ברק ממזרח-עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו א'

אלוהים, המשיח,אהבה, ברק ממזרח, האל הכול יכול
 ברק ממזרח-עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו א'

היום נתקשר על נושא חשוב. זהו נושא שנידון מאז תחילת עבודתו של אלוהים ועד היום והוא בעל משמעות חיונית לכל אדם. במילים אחרות, זה נושא שכולם יבואו איתו במגע לאורך תהליך האמונה שלהם באלוהים וזה נושא שיש להתייחס אליו. זהו נושא חיוני ובלתי נמנע שהאנושות לא יכולה להתנתק ממנו. ואם כבר מדברים על חשיבות, מהו הדבר החשוב ביותר עבור כל מי שמאמין באלוהים? יש כאלה שחושבים שהדבר החשוב ביותר הוא להבין את רצונו של אלוהים; יש כאלה שמאמינים שהדבר החשוב ביותר הוא לאכול ולשתות יותר מדברי האל; יש כאלה שמרגישים שהדבר החשוב ביותר הוא להכיר את עצמם; אחרים חושבים שהדבר החשוב ביותר לדעת הוא כיצד למצוא ישועה דרך אלוהים, כיצד להיות חסידים של אלוהים וכיצד למלא את רצון האל. היום נניח את כל הנושאים הללו בצד. אם כן, במה אנחנו דנים? אנחנו דנים בנושא הנוגע לאלוהים. האם זה הנושא החשוב ביותר עבור כל אדם? מהו התוכן של נושא הנוגע לאלוהים. כמובן, לא ניתן כלל לנתק את הנושא הזה מטבעו של אלוהים, מהותו של אלוהים ועבודתו של אלוהים. לכן היום, בואו נדון ב"עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו."

3.10.17

ברק ממזרח-רק כשאלוהים מתגלם, יכול האדם להיות איש אמונו


ברק ממזרח-רק כשאלוהים מתגלם, יכול האדם להיות איש אמונו

I
רק כשהאל מצטנע לו במידת מה,
כלומר מתגלם כבשר בין בני האדם,
רק אז הם הופכים לאנשי אמונו,
והופכים לחבריו הקרובים.
האם כשיר האדם כאיש אמונו?
הרי האל הוא רוח – נשגבת ובלתי נתפסת.
רק כשהוא מתגלם כבשר ודם כָּאָדָם,
הוא מבהיר את רצונו, וזוכה באדם.

2.10.17

ברק ממזרח-אלוהים הוא כל יכול ומעשי במהותו


ברק ממזרח-אלוהים הוא כל יכול ומעשי במהותו

כשאלוהים עובד באופן מעשי,
מבטא הוא את טבעו וכל מה שהינו.
הוא יכול לעשות מה שאדם לא יכול.
ובזה היא כל יכולתו.
הוא פועל בעצמו. כך מתבטאת מעשיותו.
זכרו זאת היטב:
במהותו הוא כל יכול ומעשי. מחזקים אחד את השני.
כל מעשיו מבטאים את טבעו ואת כל מה שהוא.
הווייתו מכילה את כל יכולתו, את צדקתו ואת מלכותו