菜單

5.11.18

דברי חיים | אלוהים עצמו, הייחודי ז' (ב') אלוהים הוא מקור החיים של הכל חלק 3



מבוא
דרך החיים | אלוהים עצמו, הייחודי ז' (ב') אלוהים הוא מקור החיים של הכל חלק 3

האל הכול יכול אומר, "אלוהים ברא את כל הדברים עם יחסים הדדיים, קשרים הדדיים ותלות הדדית. הוא השתמש בשיטה הזו ובכללים האלה כדי לשמר את הישרדותם וקיומם של כל הדברים, וכך האנושות חייתה בשקט ובשלווה וגדלה והתרבתה מדור לדור בסביבת החיים הזו עד ליום הזה.

4.11.18

שיר קודש | 'האל הוא השליט של תוכנית הניהול בת ששת-אלפי השנים'


מבוא
מוזיקה ישראלית | 'האל הוא השליט של תוכנית הניהול בת ששת-אלפי השנים'

I
האל עושה עבודתו בעצמו
הוא מניע את עבודתו
הוא גורם לה להתבצע, ומביאה לידי סיום.
משום שהוא בשליטה מלאה על הכול.
האל עושה עבודתו בעצמו
הוא תכנן את כל מה שחייב להיעשות
הוא מנהל אותה, כל פיסה ממנה,
ומביאה לידי מימוש.

3.11.18

התחל בחיים חדשים - "ראיתי את נועם האל" (סרטון מוסיקלי רשמי)


מבוא
ראיתי את נועם האל

אני שומע קול מוכר הקורא לי מפעם לפעם.

ער ומביט לראות, מיהו זה המדבר.

קולו רך אך חמור, דמותו כה יפה!

סובל עונשים ונושא סבל רב, מלוטף בידו האוהבת.

אז הבנתי שזהו האל הכול יכול שבו נאבקתי.

2.11.18

דרך החיים | 'הריבון על הכול' (דקלום על במה)



מבוא
דרך החיים | 'הריבון על הכול' (דקלום על במה)

האל הכול יכול אומר, ""האנושות לא יודעת מי הריבון על כל הדברים בתבל, וקל וחומר שהיא לא יודעת מה ראשיתה ועתידה של האנושות. האנושות רק חיה תחת החוק הזה בעל כורחה. איש לא יכול להימלט ממנו ואיש לא יכול לשנות אותו, מאחר שבכל צבא השמים, ישנו רק אחד החי מעולם ועד עולם והמחזיק בריבונות על הכל.

1.11.18

5. מה ההשלכות של כך שאדם מאמין באלוהים בדת וסובל את הבלבול והשליטה של הפרושים וצוררי המשיח? האם אלוהים יכול להושיע אדם אם כך הוא מאמין באלוהים?

ברק ממזרח,כנסיית האל הכול יכול, הבשורה
מה ההשלכות של כך שאדם מאמין באלוהים בדת וסובל את הבלבול והשליטה של הפרושים וצוררי המשיח? האם אלוהים יכול להושיע אדם אם כך הוא מאמין באלוהים?
טו. יש לשתף בבירור את האופן שבו יש להבחין במהות הפרושים ובמהות העולם הדתי שמתריס נגד אלוהים

5. מה ההשלכות של כך שאדם מאמין באלוהים בדת וסובל את הבלבול והשליטה של הפרושים וצוררי המשיח? האם אלוהים יכול להושיע אדם אם כך הוא מאמין באלוהים?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם העיוור מוביל את העיוור, שניהם ייפלו אל הבור" (מתי ט"ו 14).

"ויהיו מאשרי העם הזה, מתעים; ומאשריו, מבלעים" (ישעיהו ט 16).

"נדמו עמי, מבלי הדעת... כרבם, כן חטאו לי; כבודם, בקלון אמיר. חטאת עמי, יאכלו; ואל-עונם, ישאו נפשו. והיה כעם, ככהן; ופקדתי עליו דרכיו, ומעלליו אשיב לו" (הושע ד 6-9).

31.10.18

4. האם אלוהים באמת מציב כמרים ובכירים דתיים כלשהם? האם קבלה של כמרים ובכירים דתיים וציות להם יכולים לייצג את ציותכם לאלוהים ואת היותכם חסידי אל?

ברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול, הבשורה
האם אלוהים באמת מציב כמרים ובכירים דתיים כלשהם? האם קבלה של כמרים ובכירים דתיים וציות להם יכולים לייצג את ציותכם לאלוהים ואת היותכם חסידי אל?
טו. יש לשתף בבירור את האופן שבו יש להבחין במהות הפרושים ובמהות העולם הדתי שמתריס נגד אלוהים
4. האם אלוהים באמת מציב כמרים ובכירים דתיים כלשהם? האם קבלה של כמרים ובכירים דתיים וציות להם יכולים לייצג את ציותכם לאלוהים ואת היותכם חסידי אל?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ועתה, הנה צעקת בני-ישראל באה אלַי; וגם-ראיתי, את-הלחץ, אשר מצרים, לחצים אתם. ועתה לכה, ואשלחך אל-פרעה; והוצא את-עמי בני-ישראל, ממצרים" (שמות ג' 9-10).

30.10.18

3. מדוע כל שלב חדש בעבודתו של אלוהים נתקל בהתרסה וגינוי פרועים מצד העולם הדתי? מהו השורש לכך?

ברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול, המשיח
טו. יש לשתף בבירור את האופן שבו יש להבחין במהות הפרושים ובמהות העולם הדתי שמתריס נגד אלוהים

3. מדוע כל שלב חדש בעבודתו של אלוהים נתקל בהתרסה וגינוי פרועים מצד העולם הדתי? מהו השורש לכך?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויחל לדבר אליהם במשלים, לאמר, איש אחד נטע כרם, ויעש גדר סביב, ויחצב יקב, ויבן מגדל, ויתנהו אל כרמים, וילך למרחקים. ולמועד שלח עבד אל הכרמים, לקחת מאת הכרמים מפרי הכרם. ויאחזהו, ויכהו, וישלחהו ריקם. ויסף לשלח אליהם עבד אחר, ואתו סקלו באבנים, ומחצו ראשו, וישלחהו בחרפה. ויסף וישלח אחר, וגם אתו הרגו, וכן עשו לרבים אחרים, מהם הכו, ומהם הרגו. ולו עוד בן יחיד אשר אהבו, וישלח גם אתו אליהם באחרנה, כי אמר מפני בני יגורו. והכרמים ההם אמרו איש אל רעהו, הנה זה הוא היורש, לכו ונהרגהו, והירשה תהיה לנו. ויאחזהו, ויהרגו אותו, וישליכהו אל מחוץ לכרם. ועתה, מה יעשה בעל הכרם? הלא יבוא, ויאבד את הכרמים ההם, ונתן את הכרם לאחרים" (מרקוס י"ב 1-9).