菜單

7.5.18

🌳🌳סרטי בשורה | הדרך אל מלכות השמיים זרועה סכנות🌳🌳

🍀🍀סרטי בשורה | הדרך אל מלכות השמיים זרועה סכנות🍀🍀


צ'ונג  סין הוא דרשן מכנסייה ביתית מסוימת בסין היבשתית. הוא מאמין באלוהים מזה שנים
אלוהים, ישוע, האמת, אהבתו, סרטי בשורה
רבות, והוא תמיד סבל ממעצרים ורדיפה מצד הממשל הקומוניסטי בסין. הוא שונא את הממשל הקומוניסטי עמוקות, והוא וכבר מזמן הוא ראה בבירור שמדובר בממשל שטני שהציב עצמו כמתנגד לאלוהים. בשנים האחרונות הוא נוכח בגינויים החריפים, במעצרים וברדיפה של הממשלה הקומוניסטית ושל העולם הדתי נגד כנסיית הברק ממזרח. אך מה שהדהים אותו הוא שלא רק שהברק ממזרח לא הוכרע, אלא להיפך, – הוא שגשג יותר ויותר. לכן צ'ונג סין החל לחשוב שוב על הדברים: האם הברק ממזרח הוא ביטוי של אלוהים? האם זו עבודתו? הוא גילה גם שכל הדברים, שאמרו הממשל הקומוניסטי הסיני והעולם הדתי אמרו במטרה כדי לגנות את הברק ממזרח, אינם דבר מלבדאלא שמועות ושקרים. לכן, כדי לרדת לעומק העניין, הוא גרם לאחיו ולאחיותיו לחקור את הברק ממזרח. לאחר האזנה לשיתופים של מעדים בכנסיית מכנסיית האל הכול יכול, הרוב רובם אישרו שדברי האל הכול יכול הם אמת, שהם שזהו קולו של אלוהים, ושהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו בשובו. אך למול הדיכוי והרדיפה האכזריים של כנסיית האל הכול יכול בידי הממשלה הקומוניסטית הסינית, וכן למול הגינויים וההתנגדות הפראית מצד הכמרים והבכירים בעולם הדת, חלק מהנוכחים חשו בלבול: עבודתו של האל הכול יכול היא דרך האמת, אז מדוע היא נתקלת בגינויים ובהתנגדות פראית מצד כוחות השלטון והעולם הדתי? לאחר שקראו את דברי האל הכול יכול והאזינו לשיתופים של מעדים מבכנסיית האל הכול יכול, האחים והאחיות הבינו את הסיבה היסודית להתנגדותה של האנושות לאלוהים. הם ראו בבירור מדוע הדרך אל גן העדן היא כה מסוכנת, ואף הם רכשו את היכולת להבחין בטיבם שונא-האמת והמתנגד-לאלוהים של המשטר הקומוניסטי השטני בסין ושל מנהיגי העולם הדתי. אנשים מסוגו של צ'ונג סין הסירו מעליהם בנחישות את כבלי השפעת השטן. הם קיבלו את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים ושבו באמת לפני כס מלכותו של אלוהים.
🍀🍀🎬🎬👇👇🍀🍀🎬🎬👇👇

6.5.18

דבר אלוהים | אלוהים עצמו, הייחודי א' סמכותו של אלוהים (א') חלק 5

דבר אלוהים | אלוהים עצמו, הייחודי א' סמכותו של אלוהים (א') חלק 5


דבריו של אלוהים בסרט זה הם מתוך הספר 'המשך הדבר מופיע בבשר'. תוכנו של סרט זה:

השטן לא העז מעולם להפר את סמכות הבורא, ומשום כך כול הדברים חיים בתוך סדר

רק אלוהים, שיש לו הזהות של הבורא, הוא בעל הסמכות הייחודית

זהותו של הבורא הינה ייחודית, ואל לכם להתחייב לרעיון הפוליתאיזם

על אף שהאנושות הושחתה, היא חיה עדיין תחת ריבונותו וסמכותו של הבורא
🎬🎬🎬🎬👇👇👇👇

4.5.18

💎💎Massimo Introvigne | Part 2 : Analyzing the CCP's RumorsAgains t The Church of Almighty God💎💎




      As is well known, the Chinese Communist Party (CCP) seized power through lies and violence, and it relies on lies and violence to maintain its power. The CCP’s rule is nothing but lies, violence, and murder. The CCP propagates atheism, regarding religion as the spiritual opium of the people. Christians preach the gospel and witness for God to carry out God’s will, but the CCP condemns such righteous deeds as abandoning and breaking up their families, and arrests and imprisons Christians on various false charges. In mainland China, Christians from various house churches, particularly from CAG, suffer brutal oppression and persecution for the sake of their religious belief, some of whom were left disabled or died. Many Christians have gone into exile and were rendered homeless with their families scattered. Countless Christian families have been thus broken! In this episode, we have invited Professor Massimo Introvigne, an Italian scholar of new religious movements, founder and managing director of Center for Studies on New Religions, to talk about why the CCP oppresses and persecutes The Church of Almighty God, whether the CCP’s accusations against The Church of Almighty God are true, and who is the main culprit behind the breakdown of Christian families, and so on. The truth will be uncovered, and the CCP’s cruel and evil essence against God that wins fame through deceiving the public and fights against justice will be exposed. Please stay tuned!

∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋∈∋

💎💎Recommendation:
               What Is Gospel?
               The Eastern Lightning—The Light of Salvation


3.5.18

מזמור דברי אלוהים | האם אתם יודעים את המקור לחיי נצח?



ברק ממזרח | האם אתם יודעים את המקור לחיי נצח?


I
האל הוא מקור חייו של האדם, השמיים והארץ בשל כוחו.
אף יצור חיי אינו יכול להשתחרר משלטון האל וסמכותו.
זה לא משנה מי אתם, כולם צריכים לציית לאל,
להיכנע לריבונותו, לשליטתו ומצוותיו!
אתם אולי נלהבים למצוא את החיים והאמת,
מצאו את האל עליו תסמכו וממנו תקבל חיי נצח.
אם תרצו לזכות בחיי נצח, מצאו את מקורם ואת האל.
האל הוא החיים שאינם משתנים, רק הוא מחזיק בדרך החיים.
מכיוון שהאל הוא דרך החיים, האל הוא הדרך לחיי נצח. כן.

2.5.18

הריבון על הכול


הריבון על הכול

ישוע, ישועת, אחרית הימים, אלוהים, ברק ממזרח - הריבון על הכול,

מדוע אנו חיים? ומדוע אנו צריכים למות?

אלוהים אומר: "כל מי שמת לוקח איתו את הסיפורים של כל מי שחיי, וכל מי שחיי חוזר על אותה היסטוריה טרגית של כל מי שמת. על כן, חזקה על האנושות לשאול את עצמה: מדוע אנו חיים? ומדוע אנו צריכים למות? מי שולט בעולם הזה? ומי ברא את האנושות הזו? האם אמא אדמה באמת בראה את האנושות? האם האנושות באמת שולטת בגורלה שלה?"

1.5.18

🌷🌷שירי הלל | כל הדרך בחברתך🌷🌷

האמת, המשיח, ישועת, ריקודי הלל


💎💎שירי הלל | כל הדרך בחברתך💎💎 


I
אני נסחף ומשוטט בעולם,
מרגיש אבוד וחסר אונים מבפנים.
מתעורר מדבריך הרכים,
אני מרגיש שראיתי את האור האמתי.
אני מקבל את השיפוט של דברך.
את שחיתות האדם אני רואה.
בהיותי מהרהר בדרכי, מוצא אני את אותו הטבע בי.
בחברתך, אין פחד מהסופה הסוערת,
או מבדידות שמביא הלילה.
בחברתך, אני לא פוחד מהסכנה,
או מקשיים של המסע.
אחרי דרכים קשות ותלאות אני מברך את האביב היפה.

30.4.18

האמירה התשיעית


ברק ממזרחקול של אלוהיםהאמירה התשיעית


מכיוון שאתם נמנים על בני ביתי ומכיוון שאתם נאמנים במלכותי, כל מעשיכם חייבים לעמוד באמות המידה שאני דורש. אני לא מבקש שתהיו ענן דואה באוויר ותו לא, אלא שתהיו שלג מבהיק, ושתחוננו במהותו, ויתרה מזאת, שתחוננו בערכו. זאת משום שבאתי מארץ הקודש, שלא כמו הלוטוס, שיש לו רק שם, ולא מהות משום שהוא בא מהרפש ולא מארץ הקודש. הזמן שבו שמיים חדשים ירדו ארצה וארץ חדשה תיתלה מעל הרקיע הוא גם בדיוק הזמן שבו אעבוד באופן רשמי בקרב בני האדם. מי מבין בני האדם מכיר אותי? מי חזה ברגע בואי? מי ראה שלא רק שיש לי שם, אלא שמעבר לכך, אני ניחן במהות? אני מוחה את העננים הלבנים בידי ומשקיף מקרוב ברקיע. בחלל, אין דבר שלא סידרתי, ומתחת לחלל, איש לא תורם את מאמצו הזעיר להגשמת היוזמה האדירה שלי. אני לא מציב דרישות קשות לבני האדם על פני האדמה מפני שתמיד הייתי האל המעשי ומפני שאני האל הכול יכול, שברא את האדם ומכיר אותו היטב. האל הכול יכול רואה את כל בני האדם. איך ייתכן שאפילו בני האדם בפינות הנידחות ביותר עלי אדמות נמנעים ממבטה הבוחן של רוחי? על אף שהאדם מכיר את רוחי, הוא גם פוגע ברוחי. דבריי חושפים את פרצופם המכוער של כל בני האדם, חושפים את המחשבות העמוקות ביותר של כל בני האדם, גורמים לאורי להבהיר את יושבי העולם וגורמים להם ליפול תחת מבטי הבוחן. אולם אף על פי שהאדם נופל, לבו לא מעז לסור ממני כמעט בכלל. מבין הברואים, מי לא מתחיל לאהוב אותי בזכות מעשיי? מי לא עורג אליי כתוצאה מדבריי? מי לא מפתח רגשות מסירות בזכות אהבתי? ההשחתה מצד השטן היא הסיבה היחידה שהאדם לא מסוגל להגיע למישור שאני דורש? אפילו אמות המידה הנמוכות ביותר שאני דורש מדאיגות את האדם, וקל וחומר שהוא מודאג מימים אלה, התקופה שבה השטן משתולל ונוהג בעריצות מטורפת, הזמן שבו השטן רומס את האדם כל כך עד שכל גופו של האדם מכוסה בשכבת טינופת. מתי חוסר יכולתו של האדם לדאוג ללבי כתוצאה מקלקלתו לא גרם לי לצער? יכול להיות שאני מרחם על השטן? יכול להיות שאני טועה באהבתי? כשהאדם ממרה את פי, לבי בוכה בסתר; כשהאדם מתנגדים אליי, אני מייסר אותו; כשאני מושיע את האדם ומקים אותו לתחייה, אני מאכיל אותו בדאגה רבה; כשהאדם נשמע לי, לבי קל עליי ואני מיד מרגיש בשינויים עצומים בכל צבאות השמיים והארץ. כשהאדם מהלל אותי, איך אוכל שלא ליהנות מזה? כשהאדם רואה אותי ונופלים בנחלתי, איך אוכל שלא להיות מלא כבוד? האם ייתכן שאני לא מושל בכל מה שהאדם עושה ומקיים את כל מה שהאדם עושה? כשאני לא מכוון את בני האדם, הם בטלים ושלווים, ומאחורי גבי, הם עוסקים בעיסוקים המלוכלכים האלה "הראויים לשבח". האם אתם חושבים שהבשר והדם שאני לובש לא יודעים דבר על מעשיכם, התנהגותכם ודבריכם? שנים רבות סבלתי את הרוח והגשם וכך גם חוויתי את המרירות של העולם האנושי, אך אחרי הרהור קפדני, אף כמות של ייסורים לא יכולה לגרום לאדם הבשר והדם להתייאש ממני, וקל וחומר שאין כל מתיקות שיכולה לגרום לאדם הבשר והדם להפוך לקרים ומדוכדכים או לזלזל בי. האם האופן שבו האדם אוהב אותי באמת מוגבל להיעדר כאב או להיעדר מתיקות?